Wednesday, August 12, 2009

NIN Live in Singapore

Wave goodbye tour 2009












Bulu romaku tegak all the way siut! tgk bawah






















buff sial






















tiket akan aku simpan sampai tua

Video NIN live di Singapore oleh ii53



video from ii53


aku ada kat sana , konsert yang paling dinanti nanti sejak aku sekolah menengah .GILA BABI POWER!!!!!
Trent memang layak jadi idola orang ramai , dan aku adalah salah sorang daripada jutaan idolanya.
dulu aku terjebak dalam kancah sebab dia, nak jadi kreatif pasal dia, nak jadi unik pasal dia,
misi nak tgk dia dah selesai dan sekarang aku nak try steroids pasai Trent buff nak mampus walaupun umur
dah 40 lebih...lol . overall energy concert memang power, lagu-2 yang dimainkan pun banyak dari album lama2.

No comments:

Post a Comment